.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی تجربگی علت ضایعات اخیر بار پرتقال
اتحادیه تعاون روستایی کشور که به تازگی وارد موضوع تنظیم بازار پرتقال شده به علت بی تجربگی و نداشتن زنجیره مناسب توزیع، منجر به فاسد شدن حجم زیادی پرتقال شده است.

به گزارش شمال نیوز، مدیر عامل اتحادیه شرکت های تعاونی باغداران استان مازنداران در ارتباط تلفنی با خبر 21 سیما درباره محموله پرتقال های فاسد شده در روزهای اخیر افزود: میزان پرتقالی که دچار آفت شده عدد و رقمش متفاوت است قبلا هم گفته بودم چنانچه 40 هزار تن پرتقال برای توزیع به استان ها آورده باشند حدود 25 تا 35 درصد از این بار حتما دچار ضایعات شده است.

محمدرضا شعبانی گفت:‌جابجایی زود هنگام بار از مازنداران،‌ انبارداری نامناسب و عدم مدیریت در توزیع آن علت این اتفاق بوده است.

وی در ادامه افزود: اتحادیه شرکت های تعاونی باغداران استان مازندران 7 سال این طرح را اجرا کرده و 24 استان طی آن تنظیم بازار شده اند‌.

شعبانی گفت: تعاونی روستایی از پیکره دولت و کاملا وابسته به وزارت جهاد کشاورزی است و حتماً در تمام محصولات منجر به این خسارات شده است اما چون منابع تامین کننده این تعاونی خزانه دولت است و به آسانی پول در اختیار آنها قرار میگیرد به ضرر و سود آن توجه چندانی ندارند.

وی در دفاع از عملکرد اتحادیه باغداران مازندارن افزود: دو بار از رئیس جمهور،‌ مجلس شورای اسلامی، دو وزیر و مقامات محلی برای تنظیم مناسب بازار لوح تقدیر گرفته ایم اما اکنون می خواهند ما را تخریب کنند.

شعبانی گفت:‌ ما تولید کنندگان دغدغه های فراوانی داریم و مدیریت وظیفه دولت است.

منبع: واحدمركزي خبر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.